Biznes


Reakcja łańcuchowa a może mieszanka niestabilna?

”Spokojnie, znamy właściwe proporcje”

Wyczuwasz subtelną różnicę? Miło nam Cię powitać. To właśnie detale oddzielają od siebie dwa skrajne efekty.

Precyzyjnie odmierzone składniki, połączone w idealny sposób, gwarantują osiągnięcie zakładanego celu.
Podejmowanie zbędnego ryzyka, brak rozwagi i uleganie emocjom, zmienia zaplanowany łańcuch zdarzeń, w coś, nad czym nie mamy kontroli. Skutek takiego działania może być tylko jeden.

Reklama to zjawisko, które niesamowicie szybko lubi zmieniać swoją formę. Ludzie od lat zmagają się z „uniwersalnym, sposobem na klienta”, jednak on nigdy nie przychodzi.

To logiczne, jesteśmy różni. Nigdy nie znajdziemy idealnego sposobu, by zadowolić wszystkich, gdyby taki istniał, nauka badania ludzkiej psychiki, jak i metod docierania do najbardziej skrytych potrzeb byłyby zbędne, a znaczenie marketingu i sprzedaży, marginalne.

Jak zdążyłeś zauważyć – w życiu tak nie jest. Pozostawia nam one tym samym pole do manewru. Pozwala nam chwycić okazję, wykorzystać możliwość, dostrzec inną perspektywę-jeśli zdążysz i nie boisz się ryzyka.

Największe korporacyjne giganty na świecie rozkładając swój budżet na promocję, przeznaczają od 1 do 10% swoich zysków, czyli nawet do kilkunastu miliardów złotych (w 2016 roku wydano 532 miliardy złotych na reklamę).

Dla nas to żaden to fenomen, to nic innego jak doświadczenie i matematyka. Co ciekawe mniejsze firmy, które wchodzą na rynek, wydają znacznie większy procent zysków na reklamę, jest to zrozumiale, muszą walczyć o swoja pozycje na rynku każdego dnia, a ta potrafi zaskoczyć i diametralnie się zmienić na przełomie jednej nieprzespanej nocy.

Gazeta i radio wiodły prym w XIX wieku, następnie przyszedł czas na telewizję i internet z ich nowatorskimi rozwiązaniami. Łącząc zalety poprzedników i eliminując nieefektywne rozwiązania, człowiek zrewolucjonizował sposób i szybkość podróżowania informacji.

Pracując w Fotologic, wyróżniamy dwie grupy ludzi: tych, którzy świadomie procesy podprogowe dostrzegają, tym samym unikając pułapki, jaką serwuje reklama, oraz tych, którzy ich nie dostrzegają, nie przykładając do nich żadnej wagi, gdyż jak sami twierdzą, są na tego typu socjotechniki odporni.

Mają rację, pijąc kolejną puszkę Coca-Coli, zagryzają “nowym” snickersem.

Postęp technologii myśli, zmiany kulturalno-społeczne mają znaczący wpływ na to, w jaki sposób docieramy do odbiorcy. Pytasz nas co będzie następne? To zależy tylko od Ciebie, w czym możemy Ci pomóc? 😉

Zajmujemy się profesjonalnym filmem i fotografia w biznesie i nie tylko. Eventy, reportaże, turystyka. Z lądu, powietrza, a nawet dla tych najbardziej wymagających, pod wodą.

Patrzymy na naszą pracę jak na sztukę, dlatego odezwij się do nas i pamiętaj — im lepiej opiszesz nam problem, z którym się zmagasz, tym efektywniej będziemy w stanie się go rozwiązać.

 

error: Content is protected !!
Visit Us On FacebookVisit Us On Youtube